Vis enkelt innlegg
Gammel 24-07-07, 21:50   #21
Billa
Usedvanlig begavet

Billa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Billa har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme omBilla har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En mini-mini-ferie...

Opprinnelig lagt inn av jochri@online.no, her.

Jeg fostår at din tålmodighet er begrenset til din skuffelse. Dere kom i dårlig vær og i dårlig humør. Det var også din kones kollegaer som var i leiligheten før dere som la fra seg søppla rett på utsiden i stedenfor å legge det på oppgitt sted.
Til deg vil jeg si at din holdning og arrogante væremåte gjør at slike gjester ønsker vi ikke å ha i dette området. Her finner dere 134 boenheter og barn i alle aldre fra de minste til de som stortrives i dette miljøet. Deres leilighet ligger som du sier i en privat persons område. Jeg har leid i 2 etasje i samme byggning nå i 3 år og mine barn vil ikke reise andre steder en akkurat her.
Hadde du vist et snev av evne tilå se på dette som en mulighet og ikke minst tatt deg til rette i en pen leilighet som hadde alle fasiliteter så hadde du som andre før og etter deg har stort sett bare positive ord å si omområdet og stedet. Videre er eieren av den leilighet som din kones arbeidsgiver har leid av en meget snillmann og han finner på alt mulig med ungene våre, fra modell båter til å utforske loftet. Nok en gang din arroganse stoppet en mulig fin ferie, vi andre trives derfor sannsynligvis også best her nede uten deg!

Jeg har slettet hovedinnlegget mitt.

Vi har tydeligvis ulikt syn på hva som er passende ferieomgivelser. Ulike folk har ulike krav, liker ulike ting. Sett at vi faktisk snakker om samme sted, så mener jeg fortsatt at det er helt uakseptabelt å ha det så rotete og stygt rundt et område der det er ment at barn skal leke og leieboere skal nyte en sørlandsferie. Akkurat søppelet rundt søppelkassa gjorde ikke den helt store forskjellen for vår beslutning.

Leiligheten har jeg ikke sagt noe om. Heller ikke eieren av leiligheten.
Sikkert like greit at vi kunne være arrogante og nedlatende et annet sted i sommer.

Sist redigert av Billa : 24-07-07 kl 23:11.
Billa er ikke aktiv   Svar med sitat