Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-18, 12:38   #265
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Mange fine der ja! Porselenspysjen var jo fantastisk. Men i år tenkte jeg hun også skulle få en sånn kosete flanellbukse (noen år siden sist hun hadde det, men har et par hun har arvet fra tvillingbroren). Det beste hadde vært om jeg fant en som gikk i turkis eller pastellgrønn eller noe sånt.

Alt som involverer rosa, rosa-ish, rosa detaljer, enhjørninger, prinsesser og glitter utgår med høye kneløft.

Hun er 11, liten for alderen og bruker str 140. Men bortsett fra det med rosa og glitrende enhjørninger er hun ikke særlig kresen. Lykken er som sagt turkis eller pastellgrønn, eller noe som er svart, grått og tøft (så gutteavdelingene er også aktuelle). Men alt blir godtatt, det er bare jeg som har lyst til å kjøpe noe hun dåner litt av lykke over. Siden hun dåner ganske lett så finner jeg sikkert noe.

Sist redigert av My : 20-11-18 kl 07:14.
My er aktiv nå   Svar med sitat