Vis enkelt innlegg
Gammel 16-11-18, 18:48   #273
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.695
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Juletråden 2018

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Kari Traa eller Bjørn Borg kan ha slik pysj til yngste. KappAhl pleier også ha.

Kari Traa har vel ikke barneklær (hvis den var til meg)? Hun er som sagt liten, mindre enn en dame XXS-hvis noe sånt engang finnes i det merket. Jeg så et par bukser som kunne være aktuelle på gutteavdelinga hos Kappahl. Begge rutete flanell, en i blå og turkis, en i svart, hvitt og grått. Må bare finne en genser som passer til. Så en søt genser med hjerter på H&M (basic, ikke pysj), som jeg tror blir veldig fin til den i svart/grått/hvitt. Den lyse av disse to (den er gråmelert, ikke hvit). Så får den andre i burgunder bare snike seg inn i skapet blant de andre toppene. Så jeg tror det blir det, eventuelt den blå buksa med hvit genser til, hvis jeg ikke finner en turkis genser som passer (jeg synes det blir for kjedelig med den mørkeblå som egentlig hører til). Da treffer jeg ganske bra innenfor hennes smak tenker jeg.

Var ikke mye å hente hos jenteavdelinga til Kappahl gitt, til den damen der.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-11-18 kl 19:09.
My er aktiv nå   Svar med sitat