Vis enkelt innlegg
Gammel 23-11-18, 10:39   #294
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Juletråden 2018

Det var ikke verst! Jeg er ikke helt der jeg heller. Vi har handlet de fleste julegavene, mangler bare noen få. Jeg har såvidt begynt å pakke inn litt, det storkoser jeg meg med og prøver å strekke det ut litt og bare ta noen få om gangen.

Jeg har endelig fått laget fotokalender til besteforeldrene. Julekortene kom i posten på onsdag, tre dager etter bestilling. De ble kjempefine. Det gikk så greit å ta bilde av barna i år (Vi gjorde det ute i hagen. Kunne godt hatt 10 minutter med snø bare til dette, men ellers er jeg glad snøen lar vente på seg.) og det var vanskelig å velge bilder fordi det var så mange som ble fine. I fjor hadde vi motsatt problem, der var det mer "hvilket er minst ille". Ingen smilte eller så normale ut samtidig.

Ellers har mannens tante og kusine takket ja til å feire jul med oss i år. Det har de aldri gjort før (tanten flyttet hit nå i sommer og kusinen har alltid feiret med familien i hjembyen) og det blir hyggelig.