Sv: Hvor mye opplegg har dere i runde lag?
Opprinnelig lagt inn av LilleVims, her.
Den familien jeg giftet meg inn i er stooore tilhengere av sanger,taler, litt tull og tøys og selvfølgelig mat og drikke.
Jeg på min side har aldri vært vandt til slike opplegg. Har som regel vært kaker,en pakke eller to og en klem. Ferdig med det.
Synes det er koselig med ekstra opplegg når man har en rund dag.
Det blir nok gjerne en overgang da man kommer inn i en ny familie
Det jeg er mest redd for nå er at de skal forlange at hver gjest synger et vers hver. Det hender nemlig. Jeg har fobi mot selskapsleker og andre "morsomheter".
Innstillingen min er sikkert også litt preget av at svigermor har vært som en klegg på at vi også må ha med en egen sang, "for det har nemlig søsknene til Bokormmannen laget." Han har også fått den tvilsomme ære av å reise land og strand rundt for å innhente videohilsen fra alle som kan krype og gå. Tvang er ikke moro.
Jeg har ingen problemer med sang og moro, men mange i den familien elsker være midtpunkt, og skjønner ikke at alle andre ikke har like stort eksponeringsbehov. En venninne av svigermor fikk overrakt korsett, pisk, stay-ups og stiletthæler i femtiårslaget sitt. Hun måtte så iføre seg dette foran barnebarn, kolleger og naboer. Det er noe med å velge rett tid og sted, og se an personen først. Men nå sporer jeg av her..
Sist redigert av Bokormen : 11-10-06 kl 21:32.
Årsak: Setning som ble feil
|