Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-18, 17:08   #77
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva synes du om julebrev?

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg liker å få julebrev og julekort. Og når jeg skriver julebrev, utleverer jeg ingen - jeg synes nemlig det må være greit å skrive "pøbelprinsessen er begynt på videregående og trives". Jeg skriver aldri langt og detaljert.

Våre julebrev er korte og konsise - hvis de i det hele tatt blir skrevet

Og de som ikke liker julebrev, kan virkelig ta seg en bolle. Folk har tenkt på deg/dere og sendt et brev for å fortelle litt om hva so skjer og for å opprettholde relasjonen. jeg må bare si at jeg synes det er utrolig lite raust å ikke like julebrev fordi de er for lange eller for skrytete eller for detaljerte. Det samme med bilder med ferdigtrykket tekst - det er da bedre å få det, enn i ikke få noe?

Jeg mener at når noen gjør noe for å være genuint hyggelige, kan man la v ære å like det på rommet sitt. Man må ikke berøver sine medmennesker for alle illusjoner.

Huff, det høres jo helt forferdelig ut når dere sier det slik da. Det er jo ikke mer alvorlig ment (for min del i alle fall, jeg kan ikke svare for de andre) enn som at hvis jeg får pepperkaker i gave så liker jeg dem best hvis det ikke er alt for mye melispynt på. Selvsagt ikke noe jeg ville sagt til giveren, men noe jeg kunne ha svart i en tråd hvor det ble spurt om folks mening.

Det betyr jo ikke at jeg ikke blir 100% glad over omtanken og at noen har gjort noe hyggelig for meg. Enten det gjelder julebrev eller pepperkaker eller hva som helst annet.