Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-18, 21:07   #9
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy til 220-dyner

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Sekstenåringen her (og vi) er veldig glade i flanell om vinteren. Jeg kjøpte nettopp flere fine sengesett på 70% hos bokklubben.no, men mulig det var Black Friday og ikke nå lenger.

Jeg har vurdert flanell. Hun er nemlig ekstremt frossen. Guttungen har sengetøy i flanell, men jeg synes det fester seg så mye på stoffet, særlig når han sitter i senga på dagtid. Jeg synes også det tåler vask/trommel litt dårlig, det er ikke så mykt som det var. Men jeg tror absolutt det kan være noe for syttenåringen.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat