Vis enkelt innlegg
Gammel 28-11-18, 10:24   #27
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.715
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hjelp meg å finne en spesiell lysestake på nett!

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Har sett på denne et par ganger, men er ikke helt overbevist. Den er fin, men ikke helt meg.

Ja, de var fine! Men ser for meg at jeg lett blir flammenes bytte, med alle vintagekjolene mine i diverse utgaver av akryl. Svinse forbi, svinge på skjørtet og SVOSJ!

Her må jeg visst vente til guttungen har vokst ifra å sparke fotball i stua. Glimrende målstenger da.

Den første der, i tre, har jeg fått i gave en gang, med fire armer, og den bruker jeg til adventsstake. Er veldig glad i den! Skulle gjerne hatt den med sju armer, og hatt den stående året rundt. Elsker 70-tallspreget, og gir meg assosiasjoner til noe vi hadde da jeg var barn.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat