Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 11:45   #19
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Jeg hadde heller ikke ønsket å ha et sånt system i vår familie. Heller ikke om barna syntes det var greit. Det har også litt med trygghet å gjøre, jeg vil heller ikke at andre de måtte ha på snap skal kunne spore dem opp hvor enkelt som helst, så jeg har bedt dem om å ikke ha det på. I tillegg har det med selvstendighet å gjøre. De skal vite at de alltid kan komme til oss uansett hva det gjelder ja, men av og til må de også oppleve at de ikke vet hvor vi er, eller at vi ikke alltid kan ile til og "redde" dem hvor og når som helst, men at de må ordne opp for seg selv.

Hverken jeg eller Vesla er på snapkartet, de andre har ikke snap - vi ser det via Find My iPhone.

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat