Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 15:02   #82
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.750
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Kom på at jeg har brukt min min telefon en gang når tiåringen ikke var å finne.
JEg kom hjem fra jobb og forventet å finne et barn som gjorde lekser. Fant låst dør. ringte ham. Ingen svar. Ringte kompisen han trolig var hos, ingen svar. ringte mora til nevnte kompis, ingen svar. Jeg fant ikke ungen min noe sted. Sendte mannen i retning nevnte kompis og "finn min telefon" fra nettbrettet til ungen (har ikke tilgang på det hos meg, men hans nettbrett og telefon har jo samme googlekonto) og den viste at han faktisk var hos den kompisen, så da sank i alle fall pulsen til mannen fikk hentet ungen hjem.

Vi brukte den for å finne telefonen han hadde mistet i hunderfossen noen mnd tidligere, derav at jeg kom på muligheten.

Ellers tar jeg bare til meg mange kloke tanker her i tråden, mine unger er akkurat litt yngre enda. (Men nevnte unge svarer ikke på sms eller tar telefonen så jeg vet ikke om han er hjemme....)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat