Vis enkelt innlegg
Gammel 11-12-18, 16:04   #86
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.931
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Spennende og interessant problemstilling dette.

Da jeg leste den artikkelen i forrige uke tenkte jeg at dette er ekstremvarianten, jeg som mange av dere andre.
Her overvåker jeg ikke 16-åringen. Tidligere hadde han meg på snapkartet, men han har vel ikke hatt meg der siste året sånn ca. Det er helt ok. Jeg har bedt ham skru det på ved to anledninger, begge gangene når jeg skulle hente ham et sted som var ukjent for oss begge. Jeg kjørte meg vill og han måtte gå mot meg. Men skal inrømme at dersom han hadde hatt det på hadde jeg kunne vært litt roligere fredags og lørdagskveldene/ nettene.

13-åringen ser jeg på kartet. Han er ikke kommet i ungdomsstadiet på samme måte og jeg tror han synes det er greit. Han står selvsagt fritt til å skru det av selv på sin telefon når han blir eldre og sikkert får større egentidbehov.

Finn my iPhone har jeg aldri brukt. Burde hatt "Finn mitt bankkort" på eldste akkurat nå, da.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat