Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 09:58   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Liten påskjønnelse til en 11-åring

Først: Min gutt er denne klassekompisen, vi har en som alltid er med min gutt hjem før trening, fordi vi bor mellom skolen og banen, og de bor i motsatt retning. En annen er med av og til. Det er virkelig ingen big deal, jeg hadde følt at det var litt unødvendig om vi eller gutten skulle få noen som helst slags påskjønnelse for det. Det er jo hyggelig for min gutt også, å ha med kompisen(e) hjem. Men skjønner jo at det betyr litt for logistikken hos dem da.

Men hvis det absolutt måtte være noe så hadde litt julegodt, hjemmelaget eller en liten godtepose fra butikken, holdt i massevis. Hvis det skulle være noe mer så tenker jeg et gavekort på kino, rush e.l, gjerne i form av et kort hvor det står at de tar han med, hadde vært veldig hyggelig.