Vis enkelt innlegg
Gammel 13-12-18, 11:27   #206
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.349
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tenåringssjokket - overvåkning

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Det er nettopp fordi det er så fundamentalt forskjellig jeg nevnte det.
Men jeg tror vi skal la det ligge?

Hvorfor skal vi la det ligge? Dette er nettopp bevisstgjøringen jeg mener trengs. Du skriver "Man behøver ikke være slem manipulator selv om man kjefter for en mistet buss.", og det er helt korrekt, (selv om jeg synes kjefting er off uansett da), men når man som foresatt normaliserer overvåkning som familieverktøy, bør man også ta noen runder på å forsikre seg om at barna faktisk skjønner at dette er noe man velger selv, og når de kommer i passe alder, informere om hvordan dette kan misbrukes. Det er hele poenget, ikke at man er en slem manipulator selv om man følger partneren på Endomondo, lissom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat