Vis enkelt innlegg
Gammel 04-01-19, 09:47   #15
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva bruker du food processoren til?

Den jeg har er en slik type som er kombinert foodprocessor, stavmikser, hakker, visp etc. Så man setter "håndtaket" til stavmikseren oppi lokket på foodprocessordelen, eller på hakkeren, eller man kan bruke stavmikseren på vanlig måte. Det er også en liten visp man kan montere på håndtaket, som er helt grei hvis man bare skal vispe litt krem og ikke gidder å dra fram kenwooden (som er mitt alternativ). Så jeg bruker en eller annen del av denne greia ganske ofte, men det er ikke foodprocessordelen jeg bruker mest. Den bruker jeg som sagt mest rivjernet på, når jeg skal rive såpass mye ost eller gulrot at jeg ikke gidder å gjøre det for hånd, ja, også knusing av kjeks, det hadde jeg glemt (baker så sjelden kaker som involverer kjekssmuler, siden jeg ikke liker disse kakene så godt, men har laget oreokake en gange eller to, og annen dessert som involverer kjekssmuler). Bruker hakkedelen og stavmikseren mye oftere. Men er veldig fornøyd med systemet, det å ha ett apparat som kan brukes på mange ulike måter.

Braun Multiquick heter vel det systemet jeg har.

Sist redigert av My : 04-01-19 kl 09:55.
My er ikke aktiv   Svar med sitat