Vis enkelt innlegg
Gammel 05-01-19, 14:36   #16
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppbevaring av lokk og brett

Jeg har lokkene i en skuff. De bare ligger der, uten noen spesiell organisering, men det funker greit for meg.

Skjærefjølene har jeg stående på høykant i et "hull"/smal og veldig, veldig dyp hylle i kjøkkeninnredninga, som jeg er usikker på hva den egentlige hensikten var med (kokebøker kanskje?). Unntatt den som er for stor, som står på høykant på benken, mellom veggen og kaffemaskina. Ikke noe optimalt system, men det funker.

Finere serveringsbrett i melamin o.l. har jeg stående på to bildelister på veggen. De er ganske dekorative og fargerike, så jeg liker å ha dem der. Står et par litt finere kokebøker der også, og to bilder.