Sv: Idiotene i norli fortjener å bli kastrert med en sløv smørkniv ...
Følgende e-mail er herved sendt avgårde.
Opprinnelig lagt inn av re.Vedr.din ordre hos norli.no
Nå er det nesten en uke siden boken skulle vært her, og jeg har fremdeles ikke fått den. Syns det er merkelig at fakturaen har funnet veien, mens boken ikke har det. Jeg ønsker ikke å betale fullpris for en bok jeg ble lovet å ha i hende 21.07, som kommer nesten en uke for sent! Dette er rett og slett dårlig service. Jeg snakket med en person hos dere i tlf. mandag 23.07, og han kunne fortelle meg at boken ble sendt fra lager fredag ettermiddag pga. restriksjoner. Når jeg så spurte hvorfor Bokkilden.no kunne sende sine bøker med A-post onsdag formiddag, kunne han ikke svare annet enn at "noen sikkert er mer slepphendte med reglene enn andre." Ikke et godt nok svar med andre ord. Jeg regner med at jeg ikke er den eneste som har fått boken (altfor) sent, og håper dette ikke er standard praksis hos dere. Det burde vært opplagt at en bok som sendes fredag ettermiddag, slettes ikke er i stand til å være mottakeren i hende lørdag formiddag. Og når en i tillegg ikke kan få ordentlige forklaringer på hvorfor og hvordan konkurrentene klarer å levere i tide, så blir det rett og slett for dårlig. Håper dere er klar over at dere nok har mistet mange kunder nå, deriblandt meg.
MVH Ms.Lee