Vis enkelt innlegg
Gammel 07-01-19, 11:33   #5
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Når er det på tide å be folk om å sutre et annet sted?

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

"Nå tror jeg du bør begynne å fokusere på det positive i livet ditt. Det er ikke bra for meg å bare høre om all elendigheten hele tiden."

En gang klarte jeg ikke å dy meg, etter en runde med sutring og klaging var alt jeg maktet å få frem "Men har det hendt noe bra siden sist da?"

Det hadde visst ikke det. Men jeg følte meg litt bedre etterpå.

Og det er jo ikke slik at jeg ikke vet at det faktisk har skjedd fine ting også. Men likevel er det det negative som trekkes frem. Bekjents barn fikk plass på kurs barnet hadde ventet en stund på og gledet seg til. Fin ting, tenkte jeg. Neida, fokuset var all den ekstra tiden det ville ta av uka. Sånne typer ting.

Og det er utrolig hvor slitsomt det er å hele tiden måtte forholde seg til den typen fokus!!!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv   Svar med sitat