Toffskij
57k innlegg
Er det ikke noen flere som har blitt ferdig med boka i det siste, da? :maser:
Startet av Benmurphy 229 svar 63k visninger
Til nyesteGaia skrev:Vis spoiler
Tiden de var på The Burrows var helt grei, og jeg syns bryllupets veldig abrupte avslutning var bra.
Gremli Skremli skrev:Ja, det var et høydepunkt.Vis spoiler
"The ministry has fallen. Scrimgeour is dead. They are coming."
Gremli Skremli skrev:Jeg jobber nå med en liste over høydepunkter i alle HP-bøkene, en slags best of- liste. Dessuten vil jeg lage en oversikt over gode sitater. (Finnes sikkert fra før, men godt påskudd til å lese bøkene på nytt.)
Gaia skrev:(..)Vis spoiler
Jeg lurer veldig på hvem det var som befant seg under gulvet i det første kapittelet. Ollivander?
Gremli Skremli skrev:Ja, det var et høydepunkt.Vis spoiler
"The ministry has fallen. Scrimgeour is dead. They are coming."
Skilpadda skrev:Jeg lo f.eks. høyt av denne, som jeg fant på LiveJournal:Vis spoiler
Actor Most Likely to Already Be Practicing His Lines: Alan Rickman. "Would you like me to do it now, or give you a moment to compose your epitaph?"
Skilpadda skrev:Jeg lo f.eks. høyt av denne, som jeg fant på LiveJournal:Vis spoiler
Actor Most Likely to Already Be Practicing His Lines: Alan Rickman. "Would you like me to do it now, or give you a moment to compose your epitaph?"
Tinetoff skrev:Hører fortsatt Alan Rickmans stemme i hodet.
Skilpadda skrev:Ikke sant?Det tror jeg er det mest åpenbare eksempelet på at JKR kan se ut til å ha latt seg inspirere en smule av hvem som faktisk skal spille figurene hennes på film.
Logg inn for å svare i denne tråden.