Tråd: Downlights
Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 21:57   #9
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Downlights

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Downlights og glassbyggersten er sikkert hete kandidater til de tingene folk i 2017 kommer til å skrattle av, akkurat som vi akker oss over knallgule stuer og halvpanelser fra midten av 90-tallet!

Jeg skrattler og akker meg over downlights og glassbyggersten allerede. :snobb:

Downlights er sikkert greit nok, men ikke for enhver pris. Noen steder er det mest praktisk, og estetisk riktig, andre steder ser det ut som om man har satt dem inn bare for å ha downlights. (Spesielt med tanke på de idiotiske plasserte downlightsene vi hadde på badet før vi rev dem ned, samtidig som glassbyggersteinen ble kjørt på dynga.)

En stjernehimmel med LED kan sikkert være romantisk nok. Jeg er dog ikke overbevist. Hva når man går lei? Da må man jo bytte hele j*vla taket. :upraktisk: