Vis enkelt innlegg
Gammel 26-07-07, 22:00   #91
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Harry Potter and the Deathly Hallows - diskusjon med spoilere

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg lo f.eks. høyt av denne, som jeg fant på LiveJournal: Actor Most Likely to Already Be Practicing His Lines: Alan Rickman. "Would you like me to do it now, or give you a moment to compose your epitaph?"

Fantastisk!

Jeg må lese boken en gang til, bare jeg blir ferdig med Precious fra Botswana for de av dere som kjenner til henne.

I tillegg venter jeg jo på den første HP boken, på irsk. Jeg kommer vel neppe til å skjønne så mye ...

Det er litt vemodig at dette var siste boken kjenner jeg. Hun har jo sagt at det nok kommer et (slags) leksikon, men det blir ikke det samme. :hulk: