Vis enkelt innlegg
Gammel 21-01-19, 14:46   #25
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: The best a man can get?

Jeg er ikke så veldig uenig med deg, altså, Polyanna. Og jeg er i alle fall enig i at de fleste menn slett ikke tråkker over grenser og krenker og overgriper til høyre og venstre.

Men det jeg faktisk tror de fleste (hyggelige) menn gjør, er å ikke være klar over, og/eller ignorere, og/eller bagatellisere andre menns overtråkk. Og det kan være fordi de ikke er klar over omfanget (og dermed tror det de ser er enkeltstående, ganske uskyldige ting), eller fordi de ikke ser hva som faktisk skjer (fordi det ikke er så veldig tydelig bestandig), eller fordi de synes det er ubehagelig å blande seg inn i hvordan andre folk oppfører seg overfor hverandre. Og disse tingene trenger de å bli opplært i og mer bevisste om. Selv om det er ubehagelig for dem og de blir litt nervøse av det.