Vis enkelt innlegg
Gammel 25-01-19, 23:27   #10
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.595
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Næringsinnhold i kraft?

Opprinnelig lagt inn av Taien, her.

Helt på siden av det du spør om, men kan jeg spør om hva du har oppi og hvordan du koker det, når du koker det så lenge? *ønsker å lage god kraftbase selv*

Jeg fyller gryta med margbein fra grasfôra storfe. Så heller jeg på noen dl edikk (bruker ei 12l gryte) og fyller opp med kald vann. Det får stå over natta før jeg setter gryta i stekovnen (med eddikvannet) på 85-90 grader. Der står den å syder MED lokk i ca to dager. Kan koke samme beina to ganger. Da er de så porøse at de kan klemmes i stykker.

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat