Vis enkelt innlegg
Gammel 27-01-19, 23:09   #544
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva ser du på Netflix nå?

Opprinnelig lagt inn av frukt, her.

Jeg abonnerer på Stavanger Aftenblad, og det er ikke fritt for at det har vært endel artikler der.

Jeg eier heller ikke konkurranseinstinkt. :lat:

Jeg leser alt om familien Ingebrigtsen, men mulig jeg er blind, for det jeg leser er løperelatert. Vel, det stod nylig at Henrik ble pappa på nytt, det gjorde det. Men det var en overraskende liten artikkel. Jeg har ikke fått med meg noe om verken dietter eller barneoppdragelse. Det står en del om filosofien bak treningen og livsstilen, men det er noe av det som jeg synes er interessant. Gjert utfordrer det etablerte.

Hyacinth er ikke aktiv