Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 11:01   #8
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: I forhold til utdanning - blir du "knyttet" til yrket ditt også på fritiden?

Ja, gjør nok det.

Eksempel; Vi har vært på hytta i Sverige med nær familie i et par dager. Etter en ekskursjon svingte vi bilen inn på veien opp til der hytta ligger. Vi måtte stoppe bilen for å slippe frem noen syklister som skulle forbi oss(smal vei). Da vi begynte å kjøre igjen, og syklistene hadde passert utbryter mannen min; "Så du hvem det var"? Jeg synes jo at det var noe innmari kjent med menneskene på sykkelen, men tenkte ikke over det før mannen min sa; "Det var jo Pål Waaktar og kona"!
Resten av turen ble det fleipet med at jeg måtte ta med meg kameraet og notatblokken for å lete opp Savoy-paret, og lage en eksklusiv reportasje om familiens hemmelige svenske sommerperle, og selge den til Se og Hør.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat