Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 10:45   #10
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flytte fra hus til leilighet?

Veldig mange gode innspill! Takk!

Jeg tenker opp mot 100 kvm. Men vi skal gå på masse visninger ja. Vi bodde jo i leilighet for endel år siden, så helt nybegynnere er vi ikke. Da var det bare oss to voksene.

Men man blir fort vant med stort hus, så det er mye å tenke på. Det er enkelheten vi er ute etter. Tenkte vi kunne lage oss en ønskeliste, deretter lage den i prioritert rekkefølge, også ta det derfra. Vi tenker endel på området dere bor, Tallulah. Uansett skal det være et kort strekk med kollektivt til Oslo S.

Det med borettslag var sikkert også lurt, det kan vel være best om det ikke er for mye gjennomtrekk av beboere uten følelse av fellesskap og tilhørighet. Også boder, jeg innser at vi trenger noe lagring. Om ikke har vi mulighet på mine foreldres loft, for en periode. Opprydningen startet alt i julen, så vi har nå tømt et helt loft. Det er da en begynnelse, jeg innså at man ikke trenger å lagre alt til eventuelle barnebarn.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat