Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-19, 22:12   #97
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er jeg sær som reagerer på dette?

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Jeg responderte på Rines antydning om at det er mer greit å selge andres ting om man har dårlig råd, enn om man IKKE har dårlig råd. DET var mitt poeng. I utgangspunktet var ikke poenget mitt å peke finger og si at Inaghs svigerinne er tyv.

Men når nå det er sagt. Mener du, My, å si at man ikke er tyv om man ikke vet at det man tar er andres ting? For i tilfelle er vi rett og slett uenige om hva som definerer en tyv.

Jeg har full forståelse for at Inagh lar dette fare. Slik hun beskriver situasjonen, så ville nok jeg gjort det samme.

Rine sa ikke at det var mer greit. Hun sa tvert om at det var sært og frekt, men at hun i dette tilfellet trolig hadde gjort som HI og latt det fare. Eller omtrent det samme som du sier selv, i setningen jeg har uthevet.

Din respons på dette synes jeg var temmelig usaklig.