Vis enkelt innlegg
Gammel 01-02-19, 00:22   #39
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: Nice - Monaco - Italia

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Dytter på denne. Planen var å fly til Nice og ta tog til Villefranche- sur-mer, men etter å ha lest tråden her lurer på om vi heller burde gå for en småby i Italia, Liguria. Hvilke steder anbefales? Hvordan kommer vi oss dit?

Jeg satt akkurat å lurte på om jeg skulle starte en tråd for å forhøre meg litt om Liguria, så jeg henger her litt, om det er greit. Har drømt om Liguria siden jeg leste Extra Virgin av Anine Hawes på 90-tallet en gang.

Byer vi har kikket litt på er San Lorenzo al Mare, Alassio, Imperia og Finale Ligure, men jeg blir helt tullerusk av alle mulighetene som finnes - synes de fleste ser nydelige ut, så om noen har steder å anbefale er jeg lutter øre.

For oss er det nok enklest å fly til Nice (fra Tromsø, ellers er jo Genova en mulighet), og ta tog videre; flere av disse stedene kan såvidt jeg kan se nås med direktetog fra Nice.