Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 14:06   #12
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mobbet gruppering?

Jeg vil ikke påstå at jeg tilhører en gruppe som blir mobbet. Men jeg følte allikevel for å nevne at utdannelsen min i hvert fall er et offer for fordommer. Jeg ser at Syrin møter en holdning at hun tror hun er noe fordi hun er akademiker. Jeg vet at jurister møter mange "å ja, regelrytter"-holdninger, revisorer er tørrpinner, sosialantropologer har lest masse unyttig og ender som saksbehandlere i NAV, matematikere er sosialt døde osv. Jeg merker også slike holdninger når jeg sier hva jeg driver med, og da særlig fra andre akademikere som har valgt et annet fagområde eller annet universitet etc. Det er i-r-r-i-t-e-r-e-n-d-e. Hvorfor tror folk at deres utdannelse var vanskeligere, mer seriøs, mer nyttig osv enn andres? :blåser ut: Så altså, vitnemålet mitt opplever av og til mobbing.

Jo, forresten, kom på en ting til. Jeg bor på vestkanten. DET er politisk ukorrekt det. Og gjett om jeg får høre det.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat