Vis enkelt innlegg
Gammel 05-02-19, 15:24   #151
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.909
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden #3

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Voksne folk som klager over at det er vinter i februar. I Norge. På 63 grader nord. Hver. Eneste. Dag. Det første de sier når de kommer på jobb om morgenen, og stort sett det eneste de snakker om resten av dagen også. Greit nok å være misfornøyd med været, eller snømengden, som tross alt varierer (selv om det er lite man får gjort med det også, annet enn å finne seg i det og gjøre det beste ut av det). Men at det er vinter? Det er som å klage over at vannet er vått og at fjellet er hardt.

Jeg klager ikke over at det er vinter, men jeg liker IKKE vinter til tross for at jeg bor her. Men egentlig er det ikke vinteren i seg selv jeg ikke liker, det er det at jeg må bruke over dobbelt så lang tid på å komme meg på jobb fordi andre ikke klarer å kjøre på vinterføre.

Anne C er ikke aktiv