Vis enkelt innlegg
Gammel 27-07-07, 19:36   #10
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvorfor er jeg

Eg var ekstremt restriktiv tidligare, men er nå i den situasjon at eg brukar ungane mine som noko som grensar til reklameplakatar.

Digiscrapping er ein fantastisk gøy hobby, men om ein har lyst til å vere med i eit fellesskap må ein dele og vise fram det ein har laga. Eg har layouts med bilder av meg sjølv, ungane og makkeren i fleire ulike "galleri" på nett. Facebook og blog har eg ikkje.

Så eg har komme over fobien. Så langt har eg utelukkande positive erfaringar. I alle fall som eg veit om :hm: Forstår likevel godt at folk vel å ikkje ha bilder på nett.

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat