Vis enkelt innlegg
Gammel 20-02-19, 14:21   #18
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Felles klasseregler?

Jeg ser ikke den store forskjellen mellom å regulere hvem man skal invitere i bursdag og hvem (i klassen) man skal være venn med på Snap eller andre sosiale medier.

Jeg synes det er milevid forskjell på å regulere når man skal få lov til å bruke sosiale medier (det er jeg i mot, de kan brukes til mye annet enn å ha kontakt med klassekamerater/-venninner) og å regulere eller gi anbefalinger rundt dette med å ha klassekamerater/-venninner som "venner" i sosiale medier (og dermed å kunne lage grupper, utestenge osv.). Det siste hadde jeg nok vært for hvis det var et tema, i allefall å si at man skal holde seg til aldersgrensen, og jeg sidestiller det med å si at man må invitere alle i bursdag.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat