Vis enkelt innlegg
Gammel 22-02-19, 10:09   #78
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IS-bruder og IS-krigere med norsk statsborgerskap - hente dem hjem?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Det er da mange her som har døtre på 15. Om deres døtre på 15 ble manipulert til å reise til Raqqa og gifte seg med en dobbelt så gammel og helt ukjent mann som straks satte tre barn på henne på tre år, synes dere virkelig det hadde vært greit om de mistet det norske statsborgerskapet sitt? Nei?

Citizenship is not about character. (Om det var det, måtte jo Joshua French ligget tynt an. Han har jo til og med dobbelt statsborgerskap.)

Når jeg dukket ned i forskning og skriverier på hvem som blir radikalisert, ser man også at det er yngre og yngre personer. De er jo lettere å lede, og har mindre faktisk forståelse for hva man går til. Jeg ønsker meg et godt arbeid mot miljøer som radikaliserer, slik som profetens ummah, og alle de høyreekstreme organisasjonene som spretter opp.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat