Vis enkelt innlegg
Gammel 25-02-19, 11:35   #93
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IS-bruder og IS-krigere med norsk statsborgerskap - hente dem hjem?

Men altså, har Joshua French holdninger vi syns er veldig stas? Lot vi ham være igjen?

Jeg lander på at de bør hentes hjem, av flere grunner:
1. Vi må ta ansvar for egne statsborgere, og ikke la andre, langt fattigere land belemres med dem. Jeg tror ikke det kommer til å gjøre underverker for radikaliseringen om vi lar dem være der.

2. barna har norske mødre, barna er svært unge og har vokst opp i tett samspill med mødrene sine, og siden fedrene i stor grad enten er døde eller fraværende, så syns jeg argumentet med at fedrene kan ha annen nasjonalitet er irrelevant. Det er norske barn vi snakker om, og dem har vi et særskilt ansvar for.

3. Jeg tror det i det lange løp er bedre å ha dem her, hvor de må stå til rette for handlingene sine, kan jobbes med og overvåkes er bedre enn å la dem bli igjen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat