Vis enkelt innlegg
Gammel 28-02-19, 22:50   #30
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granca på vinteren

Det blir sikkert deilig og avslappende.

Her er et par (veldiglite fancy) restauranttips i Arguineguin.

Eataly, god pizza og italiensk mat, trivelige folk, litt trist lokale.

Ciao pizzeria. Ligger veldig fint til, god pizza, men sure folk og treg service. Kan allikevel være verdt en tur da det er veldig fint å sitte der på dagen.

Så er det et sted jeg for mitt bare liv ikke husker navnet på. Veldig ujålete, men god og fersk lunsjmat. Baguetter, supper osv. Veldig rimelig. Lar den stå i tilfelle jeg kommer på det. Nå husker jeg hva det het:Karile. Ikke noe fancy på noe vis, men har alltid fått bra mat der, typisk lunsjmiddag.

Rossini er nok den «fineste» restauranten. Italiensk pluss steakhouse. Bortimot norske priser, men hyggelige lokaler, her kan man ha en fin kveld.

Galleriet, inne på det beige senteret. Dette er en type sted for de litt eldre.har spist der med moren min. På fredag og lørdag har de plankestek på menyen. Veldig god biff rett og slett.

Ellers så r det flere steder også i Patalavaca, men der er jeg ikke så godt kjent.

Sist redigert av mkj : 01-03-19 kl 22:28.
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat