Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-19, 11:28   #37
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Granca på vinteren

Ååå, tusen takk for masse bra tips.
Det haster jo ikke, dette men jeg noterer ned. Liker å sitte sånn og surre rundt og planlegge litt for der vi skal på ferie.

Vi har etpar jubileèr å feire i år så det er flott med tips til en litt finere restaurant som garantert blir bra.
Det er akkurat derfor vi nå skal få til en alenetur ( og litt får å se om vi kan finne tilbake noe av det som engang var før barna... Han vil jo være med så det tar jeg faktisk til meg. Vi har ikke vært på alenetur siden 2010, muligens det var i 2011 så det begynner å bli noen år siden.

Ja, knirk altså. Jeg blir 50 rett før turen, mannen blir 55 i sommer, vi har vært kjærester i 20 år og gift i 10 og siden jeg ikke er interessert i noe stort kalas så gjør vi heller dette. år -9 er visst vårt jubelår.

Kinamat er supert og rimelig å bruke etpar kvelder. Og bussruter er supert. Skal sjekkes.
Veldig greit med butikk i kort avstand. Planen er at vi spiser frokost/brunch på rommet sånn at det ikke er stress med å komme seg ned i en frokostsal innen klokka 10 osv. Vi har leilighet med kjøleskap og mikro.

Har sett at det er en gåtur til det korset men det tar visst bare 8min. å gå så må finne en annen rute å gå en morgentur før mannen våkner. Gjerne en som går bratt oppover så jeg får trimmet litt.

Skal sjekke litt rundt på andre reisebyråer for å se om det er noen sightsiingturer som det er verdt å slenge seg med på siden vi ikke har tenkt å leie bil.
Tar gjerne imot tips til fine fellesturer som ikke er helt døllt.

Og så må jeg finne ut av hvordan vi kommer fra flyplassen og til hotellet, uten å bruke taxi. Om det ikke tar for lang tid da. Lurte på å sjekke om vi kunne slenge oss på Vingbussen og om det er mulig å betale lokalt for det, siden vi reiser uten gruppebestilling. Vi bruker Norwegian men skal bo på et Vinghotell så tror vi kan bli med på aktiviteter om de har, som bassenggym...

Noen som vet om det da blir dyrt å bruke den Vingbussen (om vi får lov) vs å bruke vanlig rutebuss som går forbi?

Sist redigert av GinaK : 02-03-19 kl 11:39.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat