Jeg drømmer også om bilferie, helst "overalt" på samme tur men får ikke med meg mannen. Ihvertfall ikke også med barna. Ønsker meg fortsatt veldig over Alpene i bil, den du har kjørt, så det får vente til ihvertfall eldstemann ikke blir med. Minsten er en rolig type som bare henger med så kanskje vi får til en tur om etpar år.. Skal ha god tid oppi Alpefjellene og Tyrol. Men, må du helt ned til Middelhavet? Aner ikke altså men hva med å finne et fint sted med innsjø og ha et lengre stopp der. Når jeg sjekket Alpereisen så var det hotell med oppvarmet utebasseng eller strender/steder med offentlige store utebasseng oppi fjellheimen. Det så flott ut. Flott for barn. Hva med syd-Tyskland og/eller øst i Frankrike- ish? Og sveipe innom Luxenburg, Brussel, Rotterdam og Amsterdam. Har det (også) på min sommerferieliste.. Har en mamma på FB og de er ofte i Basel på sommeren. Ser flott ut. Og Komosjøen ser fantastisk ut. Litt langt men kanskje hjemover via Monaco og Nice. Eller litt rundt i Sveits og øst i Frankrike. Hva med Lausanne, Geneve.