Vis enkelt innlegg
Gammel 25-03-19, 09:32   #10
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pizza i Stokke?

Opprinnelig lagt inn av mkj, her.

Hvordan er det convensionsenteret? Skal dit en uke i sommer på et arrangement. Det skal dels arrangeres et «breddearranngememt», dels et internasjonalt mesterskap samtidig. Normalt er breddearrangementet på skoler, overnatting i klasserom. Regner med dette blir et hakk opp på komfort, men det virker som at de liker å være masse ungdommer på samme rom.

Det er virkelig et helt overveldende sted! Ungene mine har også vært der i helgen, og på rommet hvor de bodde (de var 7 stk i en "leilighet") var det plass til 13 stk. Jeg var såvidt inne på et annet rom også, der var det ikke hems med madrasser, så der tror jeg ikke det var plass til mer enn 6-8 pers. Det ligger også en hall ikke så langt unna (ca 10 minutter gange, mener jeg det stod) som jeg tror er mer idrettshall-lignende. Selve konferansesenteret er mye mer behagelig å være publikum i enn en vanlig idrettshall, iallfall så lenge sarte mennesker som meg har ørepropper.