Vis enkelt innlegg
Gammel 05-04-19, 22:21   #10
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Do/bad på hotell

Opprinnelig lagt inn av Høst, her.

Ikke sikker på hvordan man kan unngå det, men jeg vet om ett hotell rett ved Alexandersplatz i Berlin som har slike frostede glassvegger/dør inntil do/dusj....Ikke gikk veggene helt opp overalt heller...Dit tok mannen min meg med da vi hadde vært sammen knapt 14 dager. Det var make it or break it altså. Enten hadde vi aldri snakket med hverandre mer, eller så visste vi at dette kunne fungere skikkelig. Vi ble gift da. Heldigvis, men etter det sjekker jeg ALLTID bildene nøye, og bestiller stort sett bare der jeg er 100 % sikker på at badet er ett eget rom med ordentlig dør.

En kollega dro på ferie med kjæresten etter å ha vært sammen i en måneds tid, og de fikk hotellrom med do midt i rommet. Ikke engang en glassvegg. De bytta hotell, men ble gift likevel.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat