Vis enkelt innlegg
Gammel 08-04-19, 22:08   #8
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Amsterdam, spise og oppleve

Vi var 3 venninner som dro for noen år siden og hun ene skulle på død og liv på et veskemuseum. Jeg ble med i solidaritet, men tenkte mitt. Ble gledelig overrasket! Det var faktisk veldig interessant og ikke minst hyggelig med te i bakgården. Vi var og på båttur på kanalen og på van Gogh, begge deler populært. Men jeg likte Rembrandt museumet best. Sikkert og litt fordi det der var mer historisk fremstilling av både livet hans og ikke minst teknikk (og kjemi!) og ikke bare utstilling av bilder. Ellers gikk vi mye bare rundt i slow motion, i parken og i handlegatene, i red light district og sikkert flere steder jeg ikke husker. Vi spiste på nøye utvalgte restauranter (av den matinteresserte venninnen), men jeg husker dessverre ingen navn - bare at det var veldig god mat og at et par av restaurantene var i taxi-avstand (vi bodde og rett ved jernbanen). Kos deg! Jeg har hatt lyst til å dra tilbake helt siden jeg dro derfra.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat