Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...
Opprinnelig lagt inn av him, her.
Alle folk utvikler seg jo ved å leve. Søsteren min påstår at hun lærte utrolig mye av å backpacke et år i Australia og plukke frukt. Og jeg tror henne. Jeg tror man lærer så lenge man prøver nye ting, så lenge man er nysgjerrig, så lenge man spør seg selv: "Hvorfor skjer dette? Hva gjør han nå? Hvordan skal jeg løste dette problemet" etc Jeg har lært masse om isolering av hus i sommerferien. Man trenger ikke å studere for å lære. Slik jeg kjenner deg hadde du lært noe uansett hva du hadde gjort i de årene. 
Takk for det.
Jeg tror heller ikke man må studere for å lære, men jeg lærte veldig mye om meg selv mens jeg var student, og derfor er studietiden en veldig viktig del av hvem jeg er. Mye mer enn at jeg har gode kunnskaper innenfor musikk, historie og litteratur. Og definitivt mye mer enn det pene papiret jeg har der det står cand.philol, og derfor klarer jeg ikke helt å tie når noen antyder at utdannelse først og fremst er et avgangsvitnemål.
Opprinnelig lagt inn av him, her.
(Ellers må jeg bare fortelle hva jeg har lært i dag. Jeg har prøvd falske øyenvipper for første gang i dag og kan nå opplyse alle som har lyst til å prøve at man trenger ikke å smøre lim over hele øyelokket - det blir litt problematisk å blunke. Slik ser jeg ut nå: )
: skratter ved tanken på sjokk-him:
Også har jeg litt problemer med å se deg for meg med falske øyenvipper. :innrømmer:
|