Vis enkelt innlegg
Gammel 21-04-19, 23:21   #1
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

3 uker i juni/juli - hvor reise uten barn?

Vi har 3.5 ukers barnefri på rad for første gang på ... vel, 17 år, fra midten av juni til begynnelsen av juli.

Vi har vurdert å kjøre til italia og bo i slott eller vingård i toscana eller leie leilighet i Cinque-Terre eller Casperia , eller romstere rundt i sør-frankrike i Bordeaux, dra til island og bare eksistere, St. Lucia har vi sett på uten å helt få godfoten for det vi fant, Thailand er for varmt, cruise i karibien kanskje men de var så korte, dra på fjellet eller til nordnorge men hadde liksom ikke lyst til det heller, eller så kan vi bli hjemme men... Vi har vurdert japan (jeg ELSKET Tokyo i fjor og vil tilbake!), og opplevelsestur til østen et sted (jeg hadde en opplevelse for livet i nepal og tibet for mange år siden og vil gjerne gjøre noe tilsvarende), men det må bli en annen gang jeg ikke er så sliten i utgangspunktet.
Vi leser på ving.no lsm og prøver å finne utav det så vi slipper å tenke så mye selv...

Men vi bør dra et sted. Så jeg trenger hjelp til forslag til 3 ukers ferie!!

Vi ønsker oss:
* litt luksus
* helst all inclusive, fordi jeg ORKER ikke tenke på å lage mat
* ikke bytte hotell. Ingen oppstandelse, måtte tenke, pakke, styre. Jeg vil ha alt fiks ferdig
* det bør være litt alburom, så samboeren min får løpt _litt_ hvertfall uten at det må være på tredemølle
* jeg behøver ikke strand (hater sand), men vil bo ved havet, snorkle og kunne bade i basseng som jeg bare kan tusle til
* norske sommertemperaturer holder i massevis. For mye over 30 grader og jeg stryker med glatt
* det kan godt være andre ting å gjøre der enn å se tanketomt ut i lufta i 3 uker. Men det gjør ikke noe om det er alt som er å gjøre heller. Vi trenger pause.
* gjerne bungalow-på-stenger-i-havet eller noe.
* wifi!
* air-conditioning
* helst slippe å småfly inn
* helst ikke "syden"

Hjelp?

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat