Vis enkelt innlegg
Gammel 22-04-19, 23:43   #6
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA Friheten sovesofa

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sjeselong gjør unektelig mye for sittekomfort om man ikke bare skal bruke den til "farmorbesøk". Jeg hadde den med sjeselong og brukte den som min eneste seng da jeg bodde veldig trangt. Med overmadrass blir den bra. Har den samme oppbevaringsplass uten sjeselong?

Ja, det ser ut til å være godt med oppbevaring i sjeselongdelen. Da kan vi jo legge en god overmadrass i den.

Jeg synes det er veldig interessant at så mange melder at den er både god å sitte i og å ligge på. Det er som regel vanskelig å få begge deler har jeg skjønt både av egen erfaring og hva jeg leser og hører om, men Friheten blir nevnt både her og der når det kommer til komfort. Det er tungtveiende grunn til å velge den synes jeg. Muligens såpass at vi velger også den til annekset på hytta. Der har jeg tenkt Hemnes dagseng som sagt, men kanskje Friheten kan være vel så aktuell. Designmessig så passer kanskje Hemnes litt mer. Hm... Litt av hvert å tenke på.