Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-19, 09:45   #764
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #6

Jeg blir latterlig fornøyd av å spyle hellegangene, eller hva jeg skal kalle det. Oppkjørsel og et ganske stort område som er steinlagt. Det legger seg mose i fugene, uansett hva vi gjør, men jeg spyler dem bort med hageslangen, før jeg går over med høytrykksspyler, og det er rent meditativt.

På et mer høyverdig plan: Vi har hatt så mye hygge med ungene i det siste, helt vanlig hverdagshygge, med måltider med prat og fnis, interessante samtaler, fjasete samtaler, nære samtaler, TV-serier, alt mulig, og det er så FINT! Jeg ELSKER familieliv!