Vis enkelt innlegg
Gammel 29-04-19, 10:39   #11
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere landet årets sommerferie?

Ja, vi skal drøye to uker til England med tog litt rundt omkring. Har vært så lite rundt i landet, enda så mange ganger vi har vært i London, så det ser jeg frem til. Det blir en snartur innom Wales også (fordi vi plutselig hadde noen konsertbilletter), og dermed tror jeg vi denne gangen dropper Skottland, som var den opprinnelige planen min. Nå blir det start i London og hjemtur fra Manchester, og så skal vi antagelig innom York, Leeds, Liverpool og Blackpool, i tillegg til altså Caerphilly i Wales.