Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-19, 11:19   #8
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.916
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: 17.mai når barna er store

Minsten går nok i sitt siste skoletog nå i 7. klasse. I år skal jeg ha 17. mai frokost med 10. klassingene mine, etter det møter jeg mannen på skolen til minsten, der har vi en vakt i pølsebua. Når det er ferdig drar vi bare hjem og gjør ikke noe. Vi har aldri hatt noe selskap selv på 17. mai, og har noen ganger vært sammen med familie. Hva vi gjør fra neste år når ingen skal gå i tog vet jeg ikke. Jeg tipper at jeg og mannen ikke gjør noe, er hjemme bare. Med mindre noen i familien spør om vi skal finne på noe sammen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat