Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 13:46   #126
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Selvfølgelig kan er det lov å like folk fordi de har felles interesser med en. Jeg har ikke påstått noe annet. Jeg ser bare ikke at utdannelse skal være synonymt med at man har noe til felles. Utdannelse er så mangt.

Det siste er jeg så enig i. Jeg har høyere utdannelse, men for eksempel ikke i nærheten av det Tinetoff har. Jeg har tatt mye av min grad som deltidsstudent, og har ikke hatt mange år med fordypning på universitetet. Det er klart at det er stor forskjell på det, men av alle de jeg kjenner som har fordypet seg og har lang utdannelse kjenner jeg heldigvis ingen som er arrogante eller nedlatende. Tvertimot synes jeg det er en berikelse å kjenne dem, og håper de mener det samme om meg.

Må forresten nevne litt på siden at vår vennegjeng består av en salig blanding mennesker både med og uten høyere utdanning. Vi har også svært forskjellig bakgrunn. Felles for oss var at vi var en sammensveiset gjeng på ungdomskolen, og har siden hengt sammen. Den viktigste faktoren er omsorgen vi har for hverandre, og nå også hverandres familier. Noen kan jeg ha dype diskusjoner med, andre er morsomme, og noen er gull verdt om man har en hemmelighet. Dette er mennesker som på hver sin måte betyr enormt for meg.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat