Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 20:03   #63
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Christopher Schau

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns bare han er ekkel.

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Nå driver ingen av dem med noe som skulle tilsi at de burde være forbilder for barn, så akkurat det syns jeg er irrelevant i forhold til om jeg syns en av dem er hot eller ikke.

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg har ikke lest tråden, men jeg ville ikke bli overrasket over om du var det eneste mennesket i verden som syntes han er noe å ha. Jeg tror han er det kvalmeste jeg kan tenke meg. Det utstillingsvindustuntet var forskrekkelig nok, men alt han har sagt og foretatt seg siden den tid er like ille eller verre.

gullet er ikke aktiv   Svar med sitat