Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-07, 21:18   #151
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Når ens utdanning går en til hodet ...

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Litt mer alvorlig, jeg vet jo det, og at det er mange superflinke studenter der også. Men effektiviteten (altså til studieplassen) har jeg en mening om er større på NTH/NTNU. I den grad dét er et mål. Det ble sagt (Troverdig KildeTM) at 80 % av NTH-studentene fullførte på normert tid den gangen jeg gikk der. Another brick in the wall, altså.

Jeg tror de har gjort en del grep på Dragvoll siden vi studerte, og at gjennomføringstiden har sunket en del de senere årene, men som representant for de som har brukt 11 år på å fullføre en cand.mag.-grad, så kan jeg ikke annet enn å medgi at du nok har litt rett. (Men jeg har et par venner som har brukt nesten like mange år på siv.ing.-graden sin, så bare litt. )

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat