Vis enkelt innlegg
Gammel 03-06-19, 13:53   #52
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal vi ta bompengedebatten?

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det kommer an på hvor man bor i Bergen. Min venninne som bor i Fana-ish, har en fantastisk sykkelvei omtrent dør til dør inn til sentrum. Pluss bybane.

Men klart, geografien gjør Bergen til en fantastisk vakker, men ikke nødvendigvis veldig praktisk by, sånn totalt sett.

Jeg er fra Fana og gått på skole på Landås og å sykle på vors var for langt og for bakkete. Bodde på en ås, som mange steder sikkert ville blitt betraktet som et lite fjell. Studerte i sentrum og det var også i overkant å sykle, syntes jeg. men det er klart. I Trondheim bodde jeg på hybel på Møllenberg og det er hakket mer sentralt enn Øvsttun. Men er flatere her.

Sist redigert av Karamell : 03-06-19 kl 14:06.
Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat