Vis enkelt innlegg
Gammel 12-10-06, 10:01   #273
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvem er dette forumet for?

Opprinnelig lagt inn av amylin, her.

Jeg bare lurer, hvis ikke røde prikker er til for å uttrykke at man har en annen mening, hva er de røde prikkene til da? Jeg bruker dem nemlig på innlegg der jeg ikke er enig med det som står der. Det er kun en rød prikk, ikke noe mer.

De fleste tror jeg bruker røde prikker når de blir sinte, f.eks. fordi noen har sagt noe stygt/ufint eller de synes noen er skikkelig teite. Saklig uenighet synes jeg ikke er noen grunn til å prikke rødt. (Nå pleier ikke jeg prikke rødt, da, men jeg kan jo mene noe for det.)